خاموش است. صدایی جز صدای سکوت آهنگ های همیشگی و تکراری نیست.
خبر می آورند تنهاییم تا چند روزی.. به خیابان ها میرویم .. در سکوت یکدیگر حرف نمیزنیم.
بلیط بگیرم؟
نمیخواستم. برویم که چه؟ که نبینمت در تنگاتنگ خیابان ها؟
ما را در سایت زشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104